[LUGOS] Java v Konquerorju

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Thu Sep 23 08:34:32 CEST 2004

Žiga še enkrat hvala za test. Nimam IE pri roki, da bi preveril, a če me
spomin ne vara je preko IE search polje lepo prikazano in dejansko deluje.
Zakaj v konquerorju in firefoxu zmaže search polja nimam pojma. Čudno.

Pustite, bom že preživel. Hvala vsem.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia