[LUGOS] popoprana 386..PII ne-debian/ne-slack?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 16:30:21 CEST 2004

---------------
nadaljevanje niti (brez neprimernih odzivov):

Re: [LUGOS] popoprano za 386/486/PI/PII z novejšim linuxom, ki ni debian
ali slack?
---------------

Joze Klepec wrote:

> Lep pozdrav vsem...
>
> Zalaufat bi se mi dalo eno staro P5 z 8Mb in 850MbHDD (momentalno pod
> DOS 5.00 vidi le 504 :-( (trik je v BIOS-u - update košta 50 USD od
> Awarda kot ISA kartica) in  PII z 32Mb (0HDD), ki se mi valjata v
> kleti... Pa planetov switch (8portni, 10Mb+vtič za klasične kable) in
> callisto modem. Aja, imam pa tudi kar nekaj starih diskov (mešanih
> tipov - 2x MFM/RLL NEC D3142 in 2xIDE,  Maxtor 7040AT in 80Mb
> Connerja). Mrežne so večinoma ETH III Combo od 3com in RTL8139/C/C+
> (kar mi ne predstavlja težav z gonilniki).
> [...]

Sem se nekoliko bolj potrudil in našel osnovo na spodnjem linku:

http://tux.oclug.on.ca/pipermail/oclug/2002-September/023266.html

V glavnem, zadeva mora biti ali embedded ali za prenosnika. V mislih
imam tudi knoppix, pingo 1.0, redhat 5.2 ali celo kaj starejšega, saj to
večinoma ne bodo zunanje mašine. Edina težava je, ker noben RH ne zazna
CD-ja pri P5/850Mb ISA mašini..., torej spet pristanem pri
slacku/debianu (mogoče z izvedbo firewallskih linuxov ala floppyfw, če
kdo ima?).