[LUGOS] glx in dri v X.org z M7 - ati7500 mobile graficno

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Sep 22 12:12:42 CEST 2004

V laptopu imam povsem enakega radeona kot ti, pa mi glx, opengl in mesa
zadeve delujejo brezhibno. Nisem nič kaj prida posebej štelal, samo
xfree86 in hotplug sem inštaliral. Oboje je blo jasno treba malo
nastavit... (/etc/X11/XF86Config-4 in /etc/hotplug/blacklist).

X-e da izberejo pravi gonilnik (Driver "radeon"), da vklopijo
štirikratni AGP prenos (Option "AGPMode" "4"), hitrejši timing za
pisanje (Option "AGPFastWrite" "true") in pomnilniške čarovnije (Option
"EnablePageFlip" "true"). Hotplugu sem moral posebej dopovedat, da naj
ne nalaga modula radeonfb, ker ima moj radeon s tem driverjem za
framebuffer neke probleme... Večino časa itak preždim v X-ih, tako da se
sploh ne sekiram zaradi tega.

LP,
Uroš