[LUGOS] Java v Konquerorju

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Sep 22 10:36:45 CEST 2004

Žiga in Polž hvala za testiranje omenjene strani.

Torej obema nekaj dela ne pa čisto vse. Zgoraj levi bi moralo biti namreč
eno search polje. Problem je pa sedaj v tem, da imam sam isto aplikacijo
tudi lokalno na masini. Ce jo pogledam s firefox, jo vidim tako kot vidita
vidva online. S konqueror pa mi pravi, da je applet failed, pri čemer z
njim online zadevo "lepo" vidim.

Kakšna ideja?

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia