[LUGOS] linux wine mssql

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 00:15:19 CEST 2004

Andrej Krevl wrote:

> Kot jih je ze nekaj povedalo, MS Sql-a ne bos uspel instalirati na
> Linux. Za povezljivost Linux postaj z MS SQL serverjem na kaksni Win
> masini pa sem ravnokar men branjem PHP dokumentacije naletel na tole
> povezavo: http://www.freetds.org/

Sicer pa ne rabiš prav MS SQL za delat SQL... . SQL sit in Linus cel. Na
linkih tam doli (glavnih 5 imaš na seznamu) najdeš še vse kaj drugega.
http://linas.org/linux/db-api.html
http://www.thefreecountry.com/sourcecode/database.shtml
http://www.object-refinery.com/open.html
http://www.kefk.net/Windows/Linux/index.asp
http://www.linuxlinks.com/Software/Databases/Relational/

Pristavil bom še, da je to povzetek rezultata iskanja po Googlu (hvala
Googlu!) s ključnimi besedami:
Open SQL Gnu/GPL Server for linux

LP,  JK.