[LUGOS] X in XFree86

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Tue Sep 21 18:44:28 CEST 2004

... in tem, da xorg podpira naprednejse tehnologije, ki jih xfree ne.

zagotovo najocitnejsa "bonboncka" sta prava transparentnost in sencenje (ala
mac osx), je pa tu se mnogo drugih, ki v precej vecji meri prispevajo k
boljsi uporabniski izkusnji.

poleg tega je, kakor kaze tendenca razvoja dogodkov, xfree implementacija
x-protokola dolgorocno bolj ali manj obsojena na obskurnost.

sicer pa sta obe implementaciji kompatibilni, kar pomeni da se ti xfree
strezniki/klienti lahko povezujejo z xorg klienti/strezniki in vice versa -
vendar bos v mesanih okoljih delezen zgolj najvecjega skupnega tehnoloskega
imenovalca; pri cemer naj te beseda "najvecji" ne zavede...

lp,
ziga b.