[LUGOS] Java v Konquerorju

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Sep 21 14:55:33 CEST 2004

Simon Golicnik wrote:
> mime x-java-vm tudi pri meni ne obstaja. Ali imas tezave z vsemi stranmi
> ali samo doloceno?

Imam eno lokalno zadevo in mi ne odpre appleta. Obstaj ta stran tudi
online, ki pa mi dela pa še ta ne popolno (tudi v firefoxu ne)

>Poiskusi vpisati v pot do jave kar direktno pot:
> /usr/lib/j2se/1.4/bin/java

ne pomaga

Ali lahko preveriš stran http://v8doc.sas.com/sashtml/ Ali vidiš search polja?

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia