linux wine mssql

Rok r at rula.net
Tue Sep 21 14:23:02 CEST 2004

ok... bom kr direktno prasu...
a je mozno postavit ms sql server preko wine okolja na linuxu?
kaj pa kake aplikacije ki uporabljajo ms sql odbc? kr ena firma ma aplikacijo,
razvito v visual basicu, zadaj pa tece ms sql server... ena druga firma k bi pa
kupla aplikacijo bi jo pa rada uporabljala na linux omrezju.. torej... linux
streznik ter linux delovne postaje. zanima me kake tezave znajo kaj bit... kaj
pa sumniki? a se uporablja cp-1250 encoding? kaj pa printanje? cimvec izkusenj
bi rabil..

p.s. ce je tema prevec off-topic naj odgovori romajo meni privat ali na
lugos-bla

hvala ze vnaprej!
lp, Rok.