[LUGOS] Java v Konquerorju

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Sep 21 13:31:28 CEST 2004

Ja drzi.

Tam pri java & javascript (v cem je sploh razlika?) imam omogoceno java in
javascript globalno. Pri poti do java imam /usr/bin/java.

Imam debian linux in /usr/bin/java kaze na

$ ls -l /usr/bin/java
lrwxrwxrwx  1 root root 22 2004-07-12 14:36 /usr/bin/java ->
/etc/alternatives/java*

ta pa naprej

$ ls -l /etc/alternatives/java
lrwxrwxrwx  1 root root 26 2004-09-21 12:29 /etc/alternatives/java ->
/usr/lib/j2se/1.4/bin/java*

Ko odpiram spletno stran gre za mime x-java-vm. Te zvrsti (ali se temu tako
reče?) nimam v seznamu v konquerju. Ali bi to moralo biti in na kaj naj bi
kazalo?

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia