[LUGOS] Debian, kernel, make-kpkg, ...

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Sep 21 08:16:13 CEST 2004

On Mon, 20 Sep 2004, Tomaž Toplak wrote:

> hmm.. res je da po tem ko sem naredil .deb paket z make-kpkg in le tega
> inštalirar nisem dobil initrd-ja kot je pri predskompajlaim
> kernel-image-2.6.8, ki se ga da inštalirat z apt-get.

Kot prvo, bi jaz vso nujno potrebno podporo vkljucil v kernel in ne
prevedel kot module, ce ze prevajas svoje jedro. Ce pa ze imas module
potem pa priklopi initrd sliko prek "zaprtozancne" naprave, skopiraj notri
potrebne module ter popravi linuxrc. Aja, initrd slika je ponavadi
stisnjena z gzipom.

lp,B