[LUGOS] prenosnik in vgrajeni zvocniki

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Sep 21 08:06:28 CEST 2004

On Mon, 20 Sep 2004, [windows-1252] Aljoša Španger wrote:

> zanima me ce je ze kdo usposobil v debianu sarge (kernel 2.6.7) zvocnike
> za prenosnik.
> Imam pcx-ov prenosnik z intelovim ich4 (845) cipovjem.
>
> Zvok kot tak dela bp medtem ko pa zvocniki ne. Ima kdo kaksno idejo ali
> link.

Mogoce imas neme (mute) kanale? Poskusi z alsamixer-jem zadeve vklopit.

Jaz imam bolj cuden problem kar se tice alsa-e. Ob zagonu mi desna
slusalka ne deluje... povecam/zmanjsam jakost zvoka, jo vrnem na prvotno
vrednost in desna slusalka avtomagicno pricne oddajat zvok. Na 2.4 jedru z
OSS gonilniki nisem imel nikakrsnih problemov.

lp,B