[LUGOS] Scripta za backup

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Sep 21 06:47:56 CEST 2004

Sam za to uporabljam rdiff-backup. Teče že kakšno leto pa ni težav.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia