[LUGOS] spamassassin + postfix + update black list

Nejc Novak nejc.novak at soncek.biz
Mon Sep 20 14:28:06 CEST 2004

Obstaja tudi per-user varianta na nivoju streznika. Vsak uporabnik si sam
nastavlja svojo white/black listo in tudi nastavitve kako naj se spam
doloca. Prav tako si lahko vkljucis moznost karantene in preveris ali je
tisto, kar je bilo ozaceno za spam, res spam. Imenuje se Maia, jaz zadevo
laufam ze kaksno leto in se je izkazala odlicno.

http://www.renaissoft.com/projects/maia/

lp

<quote who="jest at softraja.com">