[LUGOS] Debian, kernel, make-kpkg, ...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Sep 19 22:17:24 CEST 2004

Iztok Kham wrote:

> Heh, sem pa res štorast ...
>
> Moj hardver:
> Pentium IV, 2.8 GHz, LGA 775
> Plata: Gigabyte GA-8I915P-MF
> 2 x 512MB DDR400
> Grafika: ATI Radeon X600 -- PCI-X
> 120 GB SATA
> ---------------------------------------
>
> -- Iztok

No - bolj na kratko kot prvič (in manj kruto) zate velja isto kot mi je
rekel StoJAN: apt-get update, make symlinks dep et voila - fixie is
here. Pa spravi stari source in confige, da se ne boš tolkel po glavi.
Po apt-get u glej, da boš naštelal pravi CPU in ostale custom zadevice
(da se ne boš vlačil okoli s 386 kodo v robustnem načinu - varna
štelunga za P4 je,  ČSNM, itanium ali nekaj podobnega - jaz imam
naštudirano za Athlone in podobno).
Druga pot je pa, da poskusiš razne variante štelung v BIOS-u. Tudi  v
kernelu obstaja hakeljc (moj prvi osumljenec) z Awardovimi BIOSi pri
diskih x>32Gb, kar zna biti problem pri tebi - najti ga ne bo težko, saj
se setting imenuje po AWARD biosu. Omogoči ga.  Če imaš  VIA chipset,
glej  naprej.
Lahko pa je tudi povsem napačno zaznan chipset, kar tudi ni od muh,
zlasti pri portih, ki jih ni nikjer najti - podobno napako sem že videl
pri matični plošči VIABX440 - tudi AWARD [moja last], hec je bil v BIOSu
- morebiti potreben nov flash (ROM BIOS update), a se tega loti po
tehtnem in treznem premisleku. Bolje je prestaviti nastavitve v kernelu,
ki se ukvarjajo z bus masteringom. Tu je verjetno jedro tvojega problema
- naenkrat se bo verjetno rešilo tudi nekaj ostalih težav, če boš
prestavil nastavitve na manj krvavo hitrostne in bolj BIOS združljive
(tako bo BIOS postal manj zahrbten in bolj kooperativen).

LP, JK