[LUGOS] Re: [LUGOS-PROG] QT QDataTable::contextMenuRequeste()

polz polz at aufbix.org
Sat Sep 18 17:41:17 CEST 2004

> Ej, David nehaj srat po dveh listah naenkrat (lugos webmaster je najbrz(
> ostro istega mnenja...).
Se strinjam. lugos-prog je bila ustvarjena prav za tovrstna vprasanja.

> ... c(e z(e ne kar OK, glede na to, da
> imas( pri objektih samo enega deda (in ga po z(elji lahko tudi skrijes(
> za private ali kaj podobnega v knjiz(nici)
Sicer mi ni cisto jasno, kaj si s temle mislil, ampak ce bi rad povedal, da
ima vsak class lahko samo 1 parenta, se motis. C++ namrec za razliko od Jave
podpira multiple inheritance. Si mogoce hotel povedati kaj drugega ?

> To o c(emer govoris(, je handicap objektnega programiranja nasploh. C(e
> z(elis( objekt, ki bo funkcioniral po tvoje, si ga raje sestavi sam od
> nule, (ja vem, trda bo - ta tvoja pot je vmesna varianta, ko te bas(e
> rok,  denar in tec(na stranka).
Z nule pisat nekaj takekga, kot je Qt, bi bilo potratno. Pravzaprav je
predviden nacin uporabe te knjiznice prav ta, da definiras svoj class, ki
podeduje metode classov v knjiznici, nato pa nekatere pac dodas ali prepises.

Spet je prav mogoce, da nisem dobro razumel, kaj si hotel povedati.