[LUGOS] SSI in locale

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Sep 17 16:34:03 CEST 2004

	Hojla!

Na 1095371229, 2004-09-16 ob 23:47, je Joze Klepec napisal(a):
> Naši znaki so lahko problem tudi drugod (Mozilla, KDE, OpenOffice,
> itd., itd.) če se zapneš samo za UTF-8 (univerzalno, res) - o tem je
> bilo govora že nekaj prej, poglej pa si nastavitve za OpenOffice.org.

Sploh nimam problema s šumniki. Ne v apacheju, ne v kateremkoli
brskalniku, ki ga imam na dosegu roke doma ali v službi.

> Če stvar ne zaigra, opusti strešice ali preide na numerične datume
> (1,2,...7 namesto ponedeljek, torek, ..., nedelja), saj se sistem zato
> ne bo sesul, pa še bolj praktično je (res pa je grdo, s tem se pa
> globoko strinjam - j*** ga, enkrat moraš popustit).

Zaenkrat bom pustil angleška imena mesecev.

> BTW - na spletu je ljudem vseeno, kaj imaš ti naštelano in postavljeno
> - oni se morajo predvsem pobrigati za sebe (t.j. za pravilno zaporedje
> kodnih strani v nastavitvah brskalnika). Poskusi tole:

Vseeno mi je kaj vidijo ljudje, ki si nastavljajo nekaj po svoje. In če
se potem še kaj pritožujejo, je najbolje, da vanej udari strela.

> http://www.linuxforum.com/redhat/ch-dateconfig.html
> http://www.apachefreaks.com/apache/install.html#installing
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-questions/2003-May/004721.html

Ti linki se mojega problema ne dotikajo. Očitno se nisva razumela, kaj
je moj problem.

Da ti odogovrim z linkom:

http://httpd.apache.org/docs-2.0/howto/ssi.html

Problem je, da ukazi SSI ne upoštevajo lacale-ja in zato piše September
namesto september, kar bo redkokdo sploh opazil.

Srečno,

	Miha