Policies

Simon elmer at email.si
Thu Sep 16 21:03:16 CEST 2004

Pozdravljeni.

Prek sambe (3.0.3-5) sem postavil domenski streznik, na katerega se bodo
logirale winxp in win98 masine. Vse mi dela lepo in prav, tudi ko s
poleditom ustvarim policy za posameznega uporabnika (ntconfig.pol oz.
config.pol). Problem imam ta, da mi ne dela group policy, ker zelim
sortirati uporabnike v tri grupe: ucenci, ucitelji, administrator. S
poleditom sem ustvaril te tri grupe, jim dolocil pravice, ter pod
linuxom sortiral posamezne uporabnike v grupo v katero spadajo.

Se pravi, da zelim, da mi samba avtomatsko prebere v kateri group spada
uporabnik in ga na ta nacin logira (da ne bi 100 uporabnikov vnasal v
poledit).

Ima kdo kaksne izkusnje s tem oz. kaksno idejo kako to narediti?

Uporabljam poledit z Windows 2000 Server in sambo 3.0.3-5.

lp, Simon