[LUGOS] upload - download omejitve

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Thu Sep 16 13:58:16 CEST 2004

> imam vprašanje...
> V firmi imamo OpenBSD firewall, ki nam ga vzdržuje zunanja firma,
> zato tudi nimam nič vpogleda na samo konfiguracijo. Za firewallom imamo
> pa klasiko ftp, http, smtp...

> Zanima me, če je možno da imamo omejeno hitrost za upload ali download
> preko FTP portov?
> Lokalno dela vse B.P.
> Seveda pa je FTP bolj važen za dostop iz zunanje mreže.
> Tu pa zadeva šteka.

Na sami OBSD mašini lahko zagotovo omejiš skupni bandwidth za vse 'visoke'
porte, kar bi ti fiksiralo skupni BW za ftp prenose v obe smeri (ampak ker
limitiraš samo hitrost proti svetu, bi to vplivalo bolj na tiste ki
prenašajo tvoje stvari k sebi kakor obratno).

Če malce popraviš konfiguracije lahko razdeliš visoke porte v dve skupini -
eno za ftp k tebi, drugo za ftp od tebe. Potem lahko omejuješ ločeno. Ampak
na notranje uporabnike ki ftp-jajo stvari na svoje računalnike, ne moreš kaj
dosti vplivati (ker oblikuješ samo izhodni promet).

OK, lahko jih limitiraš na notranjem vmesniku - tam kjer podatki iz OBSD
mašine pripotujejo v lokalni subnet. Na to možnost običajno pozabim.

V vsakem primeru oblikuješ skupni promet. Možnosti ločenega vpliva na ftp
seje na OBSD nimaš.

In če ti tvoja zunanja firma, ki ti vzdržuje OBSD, tega ni znala povedati in
narediti, so kekci.

Pozdrav,
    Gp

      WinGpT: Catgut [n], My dog got fleas but my catgut kittens.
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list