[LUGOS] cups uporabniki

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Wed Sep 15 13:00:47 CEST 2004

za podrobnosti poglej man 5 cupsd.conf, da ne bo kdaj kasneje kaksnih
presenecenj...

na kratko pa velja: v cupsd.conf ustrezno nastavi SystemGroup ter poisci
direktivo <Location /admin>, kjer doloci se AuthType, AuthClass ter moznosti
dostopa.

torej nekaj v smislu:
SystemGroup lp

<Location /admin>
AuthType Basic
AuthClass System

## Restrict access to local domain
Order Deny,Allow
Deny From All
Allow From 127.0.0.1
</Location>

.. kjer je lp skupina uporabnikov, ki ji zelis dodeliti admin. pravice.

in to naj bi blo to!

lp,
ziga b.