[LUGOS] upgrade iz stable v testing

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Sep 14 16:33:21 CEST 2004

On Tuesday 14 of September 2004 15:33, Luka Napotnik wrote:

> Ja men je brez problemov. Sam apt repozitorij sm spremenu in to je bilo to.

Pa da pritrdim se jaz:

Naceloma gre brez tezav, skoraj gotovo se bo masina po rebootu (ki ni treba da
je takojsnji, pri upgrade-u potato -> woody sem imel masino, ki je tekla se
kar nekaj casa po upgradeu :-) postavila nazaj, morda pa bos imel probleme s
kaksnim servisom, ce se je vmes zelo spremenila konfiguracijska datoteka ali
kaj podobnega.

Drugo mozni problemi so recimo prehodi med verzijami Berkeley DB ali kaksnih
drugih knjiznic. Ce uporabljas recimo spamassassin in imajo userji Bayes
DB-je, jih nova verzija spamassassina ne bo znala brat, ker uporablja drugo
verzijo Berkeley DB. Obstaja tool (v paketu), ki jih pretvori.

Na eni masini so mi recimo userji (ki nazalost imajo root dostop)
nainstalirali novejsi libgd v /usr/local, potem pa je bil po upgrade-u
problem s PHP-jem, ker je uporabil libgd iz /usr/local, ki se je tepel z
necim drugim... rm -rf /usr/local/lib/*gd* in restart apacheja pozneje je vse
delalo.

lp,
Borut.
--