[LUGOS] Wi-Fi HotSpot

Simulacra simulacra at email.si
Mon Sep 13 01:39:14 CEST 2004

bostjan at japet.si wrote:

>Pozdrav!

>Morda bo tole zate prava stvar http://www.lessnetworks.com/ :)
>
>lp, Bostjan
>
>p.s.: Tole mi je prisepnil stric google. ;)

Ponovno zivili vsem. :)
Ta wireless network sem si zamislil za manjse potrebe, vendar kljub temu
bi rad vedel kdo se prikljuci v omrezje. Kar sem si ogledal naslov, ki
ga je pastal Bostjan se stvar zdi preprosta za izpeljat, a v mojem
primeru se struktra omrezja malo razlikuje.
Torej...na voljo imam hardwarski wireless access point (ceneni Asusov
wireless access point s 4 ethernet porti) na katerega bi rad nekako
priklucil HotSpot Server, ki bi nadziral wireless dostop. HotSpot server
pa bi bil dalje vezan na drugi router, ki bi se povezoval na internet.
Tako nekako naj bi zgledalo v osnovi.

Lp, Jan Cescut