[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] MS EA

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Sep 11 12:00:21 CEST 2004

On Sat, 11 Sep 2004, David Klasinc wrote:

> 20 ljudi, ki ti dela 8 ur na dan support je pa ja dovolj...  Celo
> slovenijo lahko pokrijejo. Sej so ja vsi 'networked'.
>
> 10 ljudi za support in deset ljudi, ki aktivno dela na projektih,
> odpravlja in popravlja buge. Se zdi to komu nemogoce?

Ne. Catch je v tem, da se to vecini pri koritu zdi zelo nevarno. A ni bolj
varno, ce das nekaj naredit najmocnejsi firmi na svetu? Ce bodo kaj
zaj**** imas se vedno moznost da jih tozis in ti dejansko odskodnino tudi
izplacajo :) Predstavljaj si ti firmo Klasinc d.o.o., ki jo tozi drzava,
ker je prislo do sesutja nekega mainframe-a in posledicno do vec
milijonske skode. Ja koliko si pa lahko obetajo? Ce jim celo zivljenje
placujes ne bos mogel pokriti zneska, ki ga MS lahko pljune v sekundi brez
pomislekov.

Aja pa se to, ce bi bil izbran nek free stuff projekt, z njim nebi nic
zasluzil necak podpredsednika komisije, tako pa pri nas enostavno ne gre
:)

Drugace pa bi se dalo, samo jajca je treba imeti. Jaz priznam, da jih
nimam.

Bi slo pa nekako tako, da v projektno dokumentacijo:

-pritrdis na vse zahteve
-vse kar zelijo se da naredit v izjemno kratkem casu oziroma ze obstaja
-imas 24/7 support vec ljudi za vsako lokacijo
-imas podvojeno infrastrukturo, ki omogoca high availability in backup
 kateregakoli sistema v mrezi
-imas ljudi, ki bodo delali na projektu 24/7 in odpravljali napake v dnevu
 ali hitreje

...povsem jasno je, da v bistvu nobene od teh tock ne izpolnjujes ampak
tega oni ne vedo, vazno je kaj je na papirju, se pravi v projektni
dokumentaciji.

Izboris si maksimalen casovni okvir za testiranja in vse kar je
povezano s tem (rabis nekoga, ki bo lobiral in ti izboril to). Nekje pol
leta bi bilo mogoce zadosti.

Ko si na koncu izbran in podpises pogodbo za 0.5 milijarde na 3 leta (si
ugodnejsi od MS in imas boljse pogoje in zagotavljas vse in se vec kar
lahko zagotavlja MS), zaposlis ljudi (dobre IT kadrovnike), ki ti
nanovacijo najboljse ljudi (projektne managerje, programerje, sistemske
inzenirje/arhitekte) v Europi (Polska, Estonija...), ponudis jim jasno
res dobro placo in vse ugodnosti, ki si jih clovek lahko zazeli (da ti po
treh mesecih ne uidejo v MS), najames 100 milionov kredita, nabavis vso
infrastrukturo, ki ti omogoca pricetek testiranj (in sicer vse podvojeno
ali celo potrojeno) ter se pripravis na prvo cetrtletje ko bos splal na
dan poprecno 0.5 ure.

Druge variante ni! Posla ne dobis ce reces:"Jah tega Linux sicer sam po
sebi ne omogoca ampak bi se dalo v enem letu nekaj skup spacat.", dobis ga
edino ce reces:"To mi ze vse imamo, deluje in lahko takoj
implementiramo.".

Bistvo vsega je to, da na zacetku nic nimas ampak dajes vtis da imas vse,
znas vse in si zmozen vsega.

No, zdaj pa da vidimo kdo ima jajca. Jaz kot receno jih zaenkrat nimam :)

lp,B