[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] MS EA

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Sep 11 11:35:16 CEST 2004

V sob, 11.09.2004 ob 11:28 je David Klasinc napisal(a):

> 20 ljudi, ki ti dela 8 ur na dan support je pa ja dovolj...  Celo
> slovenijo lahko pokrijejo. Sej so ja vsi 'networked'.
>
> 10 ljudi za support in deset ljudi, ki aktivno dela na projektih,
> odpravlja in popravlja buge. Se zdi to komu nemogoce?

baje je v državni upravi za plače, kakršne omogoča zakon, precej težko
dobiti (dobre) linux in sploh računalniške fulltimerje.

vsaj pred časom se spomnim je bil na splošno, tudi za podjetja, problem
dobiti (dobre) linux full timerje, ne vem pa če se je kaj spremenilo.

in btw... od tistega denarja je verjetno na slovenskem msju tudi nekaj
ljudi zaposlenih... tak da ne gre ravno cel v tujino. račun je malce
kompleksnejši.

čao
andraž