[LUGOS] Linux/Windows

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu Sep 9 22:13:14 CEST 2004

Na 1094733926, 2004-09-09 ob 14:45, je Blaz Podrzaj napisal(a):

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q293907
>
> Vse se da, samo znat je treba. Resda tega moja stara mama nebi znala, je
> pa res tudi to da nebi znala skonfigurirat Postfix.
>
> Torej, ce znas znas, ce ne znas se pa ne oglasaj, ker ostalim vzbujas
> lazna upanja in pricakovanja. Pa ne leti osebno nate da smo si na jasnem.

A ti znaš brat sploh? Toliko udrihaš po ostalih... ti moram navedek
podat?

"This article describes how to uninstall Microsoft Internet Explorer
version 6.0 and return to your previous version of Internet Explorer on
computers that are running any of the following operating systems: "

Po prebiranju celotnega "članka" je meni popolnoma jasno, da se IE ne
znebiš... kvečjemu pristaneš na starejši različici IE. To pa še vedno ne
ustreza originalnemu vprašanju "Kako odstraniti IE?", ker ena verzija
vedno ostane nameščena... po vseh receptih, ki si jih napisal.
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)