[LUGOS] Do kaksne mere smo prisiljeni uporabljat M$ ?

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Thu Sep 9 20:34:36 CEST 2004

Seveda gre za princip - to, da moras skesirat 50k za programsko opremo
s katero poleg tega ogrozas svojo varnost in varnost svojih podatkov
(virusi, adware,...). Totalen absurd!

Ce si pripravljen to peljati dalje, ti popolnoma stojim ob strani! Jaz
sem na sreco imel v Gimnaziji dovolj ql profesorja, da je celotna
racunalnica tekla izkljucno na Linux-u :), je pa res, da sem pri
Racunalnistvu bil samo na 3h urah :) (ne informatika, racunalnistvo za
maturo).

Po moje bi morali tle imeti na voljo izbor. Tako kot imas na maturi
moznost pisat ali v pascalu ali v Cju (99% ljudi pise v pascalu, ker
so to obravnavali v soli, pa ceprav ti C pride dosti bolj prav).

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias