[LUGOS] Do kaksne mere smo prisiljeni uporabljat M$ ?

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Sep 9 19:40:50 CEST 2004

Zdravo.

> V soli je po ucnem programu napisano da moremo obravnavaz Delphi. Pri
> tem seveda ne gre le za pouk v soli ampak tudi za domace naloge ki se
> opravljajo doma (neopravljene naloge se seveda kaznujejo ;) ...
> Problem pri vsem tem je da jaz nimam Windowsa in ga niti nocem
> imeti...  Kako je lahko nekaj takega pristalo v ucnem nacrtu ?! Sem
> jaz edini ki ga jezi da more clovek "kupavat" windows da lahko naredi
> solo ?

No, jaz bi se vsekakor pritozil. Najprej profesorju - povedal bi mu,
da doma nimam Windows sistema in zato tudi Delphija ne. No, saj v
bistvu sploh ne gre za Windows - gre tudi za Delphi, ki je kolikor vem
se drazji od Windows-a. Ali se zna zgoditi, da bi mi profesor
zabrusil, da lahko naloge delam tudi na solskih racunalnikih? Ce ja,
potem se clovek ne more kaj dosti pritozevati, se mi zdi. Ce pa so to
"prave domace naloge", torej naloge, ki jih moras opraviti doma, potem
bi moral dobiti kaksno boljse pojasnilo. Ce profesor kljub temu ne bi
zelel "sodelovati", bi se obrnil na visjo instanco. Konec koncev se
lahko obrnes na nasega solskega ministra in ce ne bos delezen
odgovora, zadevo spravis na Tednik, kjer bi jih po mojem taka tema
lahko zanimala.

Je pa res, da je problem ze v programu samem, ce je res, kot pravis,
da predvideva obravnavanje Delphija. Ali obstaja kaksen prosti
"object pascal" RAD kot Delphi?

--
Nejc Skoberne
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si