[LUGOS] Linux/Windows

Matej Rizman matej.rizman at guest.arnes.si
Thu Sep 9 14:38:17 CEST 2004

Internet Explorer kot program je samo nekakšen "skin" za stvari, ki so
integrirane globoko v okolje windows. Zato brisanje izvršne datoteke ne
pomaga; če ne drugega zaradi tega, ker jo novejše verzije windowsov (XP &
2003) avtomatično obnovijo pri ponovnem zagonu.

Poglej npr. navadnega datotečnega raziskovalca - tudi z njim lahko brskaš po
spletnih straneh, pa to ni internet explorer (torej iexplore.exe, pač pa je
kar naveden explorer.exe, ki ti služi tudi za to, da ti prikazuje desktop).

Internet Explorerja, vključno z vso tehnologijo, ki je spodaj, ne moreš
odstraniti iz sistema, razen mogoče s kakšnimi third-party orodji, ki ti
nadomestijo tudi tisto kramo spodaj.

lp, Matej