Midnight Commander in MS FTP

Anze anze at volja.net
Tue Sep 7 13:48:12 CEST 2004

Zivjo!

Imam probleme z MS FTP serverjem - ce se logiram gor s tekstovnim klientom,
mi 'ls' vrze ven izpis direktorijev v slogu DOSa, ce pa se hocem povezati
preko Midnight Commanderja, mi potarna: "could not parse". Ocitno MC ne zna
brati izpisa, ki mu ga postreze MS FTP server.

Na spletu nisem nasel resitve za ta problem - je kdo ze imel podobne tezave?
Obstaja mogoce kaksna preprosta resitev (brez patchov in podobnega)?
Imam sicer dostop do FTP serverja, vendar nisem nasel nastavitve, s katero bi
spremenil izpis.

Ce problem ni resljiv (ce MC in MS FTP res nista kompatibilna), lahko kdo
priporoci kaksen FTP client, ki je MCju cimbolj podoben (v smislu, da je
brezplacen za uporabo in da omogoca delo samo s tipkovnico - brez miske)? FTP
serverja zal ne morem zamenjati. :(

Hvala in lep dan zelim vsem!

Anze