[LUGOS] Nadomestila/davki na prazne CDje

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Sep 7 11:32:29 CEST 2004

On Mon, 6 Sep 2004, Gregor Ibic wrote:

> Ce si kupim par dvdjev, da bi naredil kopijo poslovnih podatkov, ne vidim
> razloga zakaj bi moral zaradi tega nekemu "trubadurju" placati prispevek. Se
> posebej ce ni lacen. Ce bi bil, bi mu se kaj zraven prilozil, tako pa ...

Res mi ni jasno. Da si bo nekdo zmislil davek na medije, zato ker nekdo v
sovbiznisu nima takega profita kot bi si zelel. Ja kam pa pridemo! A sem
jaz kriv da ima slabega managerja, da ima slabo reklamo, da se slabo
prodaja, na splosno da ga noben ne povoha? Ne recem, ce bi slo tu za
izkljucno recimo solske ucbenike in knjige ali pa za humanitarne namene.
Ampak da bom jaz placeval davek za sovbiznis mi gredo pa kar lasje
pokonci. Ja potem si bo pa se nekdo zmislil davek za igralnistvo, ker gre
nasim iglralnicam na sreco baje slabo.

Treba je najprej sploh definirat komu bo, ce bo, ta denar sploh sel v
koncni fazi, ker Frajkinclarjev, Slapov, BePop in podobnih pa jaz ne
mislim sponzorirat pa verjamem, da se marsikdo ne!

lp,B