[LUGOS] Nadomestila/davki na prazne CDje

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Mon Sep 6 00:07:23 CEST 2004

On Sunday, September 5, 2004, 22:07:02, Ales Kosir wrote:

> GPL ne pravi, da mora biti program, ki ga distribuiras, brezplacen. Zanj
> lahko zahtevas kakrsnokoli placilo, recimo 1 MUSD, ce bi tako hotel. A
> vsakdo, ki dobi tvojo kopijo pod licenco GPL, jo sme naprej razsirjati pod
> GPL. To je razlog, da je cena programa pravzaprav 0 USD ali SIT.

Ne dolgo nazaj sem nekje naletel na ena stara sporočila iz novičarskih
skupin, kjer se je nekdo pritoževal, kako dragi so FSF-jevi programi...

> GPL zahteva le, da je ob programu na voljo tudi koda (avtor je upravicen do
> nadomestila morebitnih stroskov, ki jih ima z njeno distribucijo -- recimo
> placilo medija ali distribucijskega kanala).

Če smo natančni, GPL zahteva samo da tisti, ki distributira preveden program
(na kakršen koli način), na pisno zahtevo izda tudi izvorno kodo, zanjo pa
lahko zaračuna stroške pošiljanja in medijev (lahko se odloči, da bo kodo
pošiljal samo po pošti). Ta ponudba mora veljati najmanj 3 leta.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >
< for personal mail, replace guest.arnes.si with isg.si >

If you drop something, it will never reach the ground.
       -- Femo's Law Of Automotive Engine Repairing