astra 1220S in sane

Boštjan Jerko bostjan.jerko at mf.uni-lj.si
Sun Oct 31 09:35:04 CET 2004

Pozdrav!

Težave imam s skenerjem Umax Astra 1220S. Zadeva je priključena na SCSI
port in skener je prepoznan brez problemov (tudi CD pekač je SCSI in
lepo deluje, tako da kontroler verjetno ni problem).

Ko se logiram (lahko tudi root), mi ga sane-find-scanner najde in tudi
scanimage -L izpiše napravo.
Ko pa napišem ukaz scanimage > slika.pnm pa se zadeva ustavi.

Poskusil sem tudi z xsane in preview deluje brez problemov (dobim
predogled slike), ko pa poženem scan se zadeva ustavi (na koncu obupam
in ubijem program). Enako se dogaja tudi v kooki.

Kakšne ideje kaj bi bilo narobe?

B.