[LUGOS] Ob zagonu Openswana zamrzne mre¾a

Matjaz Prelog rachek at occasio.si
Fri Oct 29 19:00:28 CEST 2004

> Imas pa na drugi strani, oziroma ne na drugi strani ampak na visji
> instanci sistemskega inzenirja, ki pa naj bi se ukvarjal in dejansko
> odpravljal taksne in podobne probleme, zato pa je inzenirska ura tudi do
> 5x drazja od tehnicarjeve.
Hja, jaz sem vi bisvtu oboje, sistemec in admin.

> Predlagam ti, da delas s tistim, v cemer si dober in kar obvladujes. Ce si
> maher za BSD potem ne saltaj na Linux, ker bos imel samo probleme. Ce si
Žal bo treba na dolgi rok tudi z Linuxom zaživeti, pa čeprav to meni to ne diši. Ampak tako je, veliki igralci (HP, IBM (ta se mene sploh tiče, prodaja HWja ipd.)) vsi podpirajo Linux. :) Če ne bi bilo treba, bi lepo srečno živel s svojim FreeBSDjem, verjami mi, ne bi rinil v težave.

>To je bil sicer precej custven izliv :) zadnji stavek pa... niso norci, se
> pa ne spoznajo na te reci in nebi smeli sodit o tem. Jasno je, da je nekdo
Nisem mislil Gašperja kot enega izmed njih, ampak sebe, kot da nisem eden izmed njih. Tako približno. Lahko pa, da čisto po svoje razumeš. :)))

> Problem je v tem, da se ima ze vsak "doughnut", ki Linux uporablja pol
> leta za blaznega Linux inzenirja, ki po moznosti drugim soli pamet, kako
> so Linux resitve prakticno zastonj in je nujno treba preiti na Linux...
Poznam, ampak že dolgo nisem srečal nobenega ... :)

LP, rachek.