[LUGOS] hdparm vprasanje

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Oct 28 08:39:18 CEST 2004

Stanje SMART diskov preveris z http://smartmontools.sourceforge.net/
smartctl -H /dev/disk izpise zdravje diska, kot ga ocenjuje interni SMART sistem.
smartd te 24 ur preden disk crkne opozori na eMail ali pozene skripto ki naroci nov disk ali reklamira starega :)
Meni je SMART in smartd ze 2x resil glavo.
SMART zacne opozarjat, ko mu zmanjka prostora na disku za relociranje pokvarjenega prostora. SCSI diski izpiseju tudi temperaturo e.t.c.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 28.Oct 2004 @ 08:33 CET