[LUGOS] Whitelist spam filter

Anze anze at volja.net
Wed Oct 27 23:09:17 CEST 2004

Zivjo!

Hvala za pomoc, bom napisal svojo skripto.

Upal sem samo, da kaj takega ze obstaja - ker sigurno nisem edini, ki ima ta
problem. Eh ja, ni panike... :)

Pa se off-topic:

> loopanje je prepusceno nekomu, ki to res rabi.
> PHP za karkoli razen web aplikacije je klasicni prikaz mazohizma.

:)

To sicer spada bolj na lugos-bla, ampak vseeno:

Tako PHP kot Python sta samo jezika. Seveda imata svoje mocne in slabe
strani, ampak za tale primer je PHP vec kot dovolj zmogljiv.  Python ima
ocitno pac neko knjiznico, ki zna delati z unix mailboxi. Pri PHPju tega v
samem paketu ni, obstajajo pa knjiznice, ki to omogocajo:

http://pear.php.net/package/Mail_Mbox/
(nisem preizkusil, to sem pac nasel z Googlom)

PHP je precej uporaben za majhne skripte. Problem je samo to, da ne obstaja v
default instalacijah - ce zelis narediti skripto, ki jo bodo uporabljali tudi
drugi (brez posebnih instalacij), moras uporabiti kaj drugega.
Je pa zato mala malica vse skupaj postaviti na web - ampak tudi Python tukaj
ne bi smel imeti tezav. Stvar preference pac.

> Fajn tale kacha, ne?

Ja, enkrat, ko bom imel vec casa... (trenutno ga porabljam za brisanje spama
press) ;)

Aja, flames > /dev/null, prosim. Ali pa na lugos-bla, ker ga itak ne berem.
Ce pa ze morate, pa privatno na moj mail. Z malo srece bom ze usposobil spam
filter... ;)

Hvala se enkrat & LP!

Anze