Whitelist spam filter

Anze anze at volja.net
Tue Oct 26 03:52:29 CEST 2004

Zivjo!

Na svoj naslov bom pocasi zacel dobivati prevec spama, pa ne bi rad zamenjal
naslova. Idealna resitev za moje potrebe bi bil nekaksen whitelist filter, po
moznosti tak, ki bi sam pogruntal, s kom vse sem si ze dopisoval (torej,
kateri e-mail naslovi ze obstajajo v mojem Mail direktoriju).

Lahko bi sicer sam napisal skripto, vendar me zanima, ali kaj taksnega ze
obstaja? Da ne bom izumljal tople vode...

Idealno bi bilo, ce bi skripta delovala s KMailom in preverjala sintakticno
pravilnost (in obstoj streznikov) e-mail naslovov. Ce pa posiljateljem poslje
se obvestilo, s katerim jih obvesca, da mail ni prispel, ampak da lahko
odgovorijo na tole in bo vseeno prisel - toliko bolje. Ampak zdaj verjetno
ze sanjam... :)

Aja, pa preprosta instalacija je velika prednost... :)

LP!

Anze