[LUGOS] Ali je BitchX ranljiv?

Tadej frikec at gmail.com
Mon Oct 25 08:32:37 CEST 2004

universe at piksna:~> telnet owcka.com 57790
Trying 193.77.149.65...
Connected to owcka.com.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

Rok, nism zginu sam ene par dni me ni blo doma :D

Drugace pa hvala za odgovore. Ampak reinstall bo se zmeraj padu :)
Nimam cajta odkrivat toplo vodo. Vrjtetno ni BX ampak ownan sem se
zmeraj, ker je nekdo brisal .bash_history od roota. Mam se druge loge,
katere bom kasneje preucil.

--
Lep pozdrav
 Tadej