[LUGOS] Ali je BitchX ranljiv?

Rok r at rula.net
Fri Oct 22 16:35:10 CEST 2004

for the last time...
ce fliknes bx v screen z /detach-em, se to naredi... ker so pac povrsno pisali
kodo... pocekiraj source, skompajlaj sam, al skompajlaj na kateri drugi kisti,
sj vidim da mas eno malo morje masin, pa bos vidu da bo na vseh kistah isto...
to dela i meni, i tebi, i vsem k nimajo rekompajlan bx, da poslusa samo na
localhost.
tcp        0      0 *:43387                 *:*                     LISTEN
rok        864498     11529/BitchX
evo.. tole mi dela na mojem routerju, pa ko dobr ves kak paranoia freak sm :p

lp, jst.