[LUGOS] Ali je BitchX ranljiv?

stdout azi maillists.stdout at gmail.com
Fri Oct 22 13:03:44 CEST 2004

Hm,...

JSt sm malo skepticen da je to res bitchx...

CE pogledate se 1x na forum kjer je tadej zadevo prvotno opisal pise tole :

universe at piksna:~> ssh -p 57790 owcka.com
 ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

Tega ponavadi ne napise ce ne gre za povezavo na sshd daemon..
JSt bi na tvojem mestu prosu koga da te nmap-a z -sV opcijo da vidis
kasen daemon stoji za temi vrati... Ce je sshd si oplel :))