[LUGOS] Remote arhiviranje - Crypt

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Oct 20 15:58:05 CEST 2004

On Wed, 20 Oct 2004, Rok Krulec wrote:

> Zanimal bi me prav ta patch za rsync in ce si siguren, da si to videl za
> rsync. Ze dolgo casa ze namrec spravljam oplemenititi rsync s kodiranjem

Ja, sem siguren, ne vem pa ce je zadeva dejansko zazivela. Patch na nekem
CD-ju. Ko ga najdem ti ga posljem...

> podatkov, tako, da so zadeve na remote strani shranjene popolnoma
> kriptirano in brez ustreznega gesla/certifikata niso vredne nic.

To bi lahko pocel z metodo, ki jo je predlagal Matija, s tem da bi vse
skupaj poslal se skozi aespipe. Zadevo bi v tem primeru kodiral po AES
metodi, kljuce pa bi imel zakodirane s svojim public gpg kljucem.
Tukaj je mogoce malo nesmiselno 2x kodirat zadevo po isti metodi, samo bi
se dalo to tudi kako drugace. Mogoce bi tudi rdiff-backup lahko spravil
skozi aespipe.

lp,B