[LUGOS] Remote arhiviranje

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Wed Oct 20 13:23:14 CEST 2004

Živijo,
On Wed, Oct 20, 2004 at 01:01:38PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Hmm, rsync kompresira samo data flow. Obstaja pa en patch za to se mi zdi,
> da ti shranjuje kompresirane fajle na drugo stran.
malo offtopic!
Namesto tar lahko uporabiš programček afiom, ki
stisne vsako datoteko posebej in ne celega arhiva. Če pride do
korupcije arhiva, je tako manjša škoda.

LP Martin

--
Laboratorij za matematične metode v računalništvu in informatiki
Fakulteta za računalništvo in informatiko
e-naslov: martin.vuk at fri.uni-lj.si
www: http://torina.fe.uni-lj.si/~martin