[LUGOS] Remote arhiviranje

Anze anze at volja.net
Wed Oct 20 13:00:35 CEST 2004

Zivjo!

Ena moznost: na server, ki bi ga rad backupiral, daj php skripto (ce imas PHP
in Apache):

<?
      header("Content-type: application/x-gzip");
      header('Content-Disposition: inline; '.
'filename="files_'.date('Ymd').'.tar.gz"');
      passthru('/path/to/tar/tar -czf - /dir/to/backup/';
?>

Potem pa samo z wgetom ali kaksno skripto potegni datoteko z backup serverja
vsake toliko casa.

Je pa mozno, da tudi Apacke kam cache-ira ta output, potem ta resitev ni
primerna.

Jasno: poskrbi za varnost! Da ti ne bo vsak mulc vlekel dol tvojih
podatkov... :) Predlagam kaksen challenge authentication protokol...

LP!

Anze