[LUGOS] I/O ports

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Oct 19 23:13:31 CEST 2004

Andraz Tori wrote:

>Procesor sam ne more vedeti na katerih portih je res kaj zadaj in na
>katerih ne (vsaj ce res govorimo o I/O portih na nivoju hwja).
>
>Najdi tocno specifikacijo tvojega hardwara & zgooglaj, ce je ze kdo kaj
>takega naredil. Glede na to, da imas IBMjev hardware in je IBM velik
>podpornik odprte kode, ti bodo pa nedvomno tudi sami z veseljem pomagali
>uporabit ta kos hwja pod linuxom - obrni se na njih ( & porocaj o uspehu
>ali neuspehu pri tem :)
>
>cao
>andraz

Po moje je sicer tvoja blagajna PC, ampak to spada na bla. Sicer je
sedaj navada imeti PDF-e na strani za podporo in moras malo brskati.
O vratih, nastavitvah in drugih stvareh bos pa nasel kar nekaj podatkov
v knjigi DOS iznutra (prirucnik za programere) avtorja Gorana Jednacaka.
Stran:547-551, dodatek C.Zadevo mora imeti CTK.Vendar dvomim da si zelis
brskati pod linuxom tako globoko.
Po moje je to to in linkov ne rabis ... .

lp, jk