Konfiguracija virtualnega tap0 vmesnika pri bootu na Debianu

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Tue Oct 19 08:12:42 CEST 2004

Hi.

Kot vem je za konfiguracijo virtualnega tap0 vmesnika potrebno najprej
poslati poseben IOCTL klic na /dev/net/tun (major 10, minnor 200,
character device).

Temu bi se rad izognil (vkljucevanju svojega programa v boot sekvenco
Debiana), da se izognem morebitnim tezavam pri upgrade in/ali prenasanju
konfiguracije na drugo Debian masino.

Zato me zanima, ce je mozno kako inicializirati tap0 vmesnik v
'promisc' nacin pri bootu (mogoce v /etc/network/interfaces ?) ter ga
dodati na br0 bridge, ki se inicializira v prej omenjeni datoteki? Ce ja,
kako?

Hvala in lp,
Dezo