[LUGOS] Suse in webcam

Gasper Koren skrat at owca.info
Sat Oct 16 12:25:49 CEST 2004

On Sat, 2004-10-16 at 11:01, Scorpy wrote:
> Živjo!
>
> Že kar nekaj časa nazaj sem se igral na RH z webcam. Na žalost takrat čip
> webkamere, ki jo imam ni bil podprt. Pregledal sem vse kar je bilo pametnega
> na temo video4linux ipd. vendar omenjena kamera pač ni delovala.
> Kako je z Suse? Ali ima kakšno boljšo multimedia podporo?

Podpora HW je navadno odvisna od jedra, ki ga uporablja posamezna
distribucija, ne od same distribucije. Problem bi verjetno resilo
prevajanje jedra z upostevanjem specifike cipovja, ki ga uporablja tvoja
kamera.

> Kako bi na
> enostaven način preizkusil če mi kamero na USB portu sploh vidi in seveda
> kako preizkusil delovanje (če vidim sliko)?

Suse ponuja tudi evaluacijski LiveCD:
http://www.suse.com/us/private/download/suse_linux/index.html