[LUGOS] Promise Fasttrack raid

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Oct 15 14:29:59 CEST 2004

On Fri, 15 Oct 2004, [UTF-8] davor krabĹĄe wrote:

> To sem ze preizkusil. Mirror se da razbit, ne morem pa BIOSa od kotrolerja
> prepricat, da naj bootne iz enega diska: nikjer sploh ni teh nastavitev.
> In ko sem potem namestil GRUB na MBR od prvega diska, se seveda ni nic zgodilo,
> ceprav je bil GRUB tam.

Zanimivo bi bilo prvi disk prikljucit direktno na plato, samo za test. Pa
verjetno nimas SATA kontrolerja na plati ne?

Jaz osebno bi se v takem primeru (ce je slo seveda za vec ali manj
avtomatizirano instalacijo) se enkrat preprical da je 1st stage GRUB res
na MBRju. To bi preveril v kaksnem rescue okolju, zddjal prvi sektor
diska). Ce ga tam ni, potem ves kako naprej, ce pa je je pa zadeva res
weird.

lp,B