[LUGOS] irssi in šumniki

polz polz at aufbix.org
Thu Oct 14 07:21:51 CEST 2004

On Wednesday 13 October 2004 23:48, Samo Jelovšek wrote:
> Pozdravljeni,
>
> Zanima me sledeče:
> 1. Kaj moram naštimati, da bodo u irssi-ju delovali šumniki tisti, ki
> jih uporabljajo mIRC uporaniki?
Verjetno obstaja vec nacinov - lahko bi si nastavil konzolo, da bi uporabljala
cp1250, ali pa poiskal (ali celo napisal) kako skripto za irssi, ki ti bo
prevajala med charseti.
Lahko pa bi, seveda, uporabil tudi kak drug client.
> 2. Če že ne bo možno, da bi sam pisal tudi šumnike bi rad samo, da mi
> jih irssi usaj prikaže šumnike ..
Glej 1.
> 3. Kako naj zaklenem screen proces .. ?
Tole vprasanje je malce cudno. Kaj mislis pod "zaklenes" ?
Mogoce to, da drugi uporabniki ne bodo mogli do njega ?
Preprosto - ne dajes jim svojega username-a in passworda.

Mimogrede - ni prevec pametno poceti vsega kot "root", ker si
lahko tako precej hitreje sesujes sistem. Ustvari si 1 userja zase,
root pa bodi le, kadar kaj na novo instaliras ali popravljas sistem.

SFSN!