[LUGOS] mountanje smbfs win sharea

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Oct 12 14:42:19 CEST 2004

Oj,

Ja v bistvu je vse prav, poti itd. Sem probal zdej tudi z lynx itd. in
enostavno da file 0 bytov dol. links pa recimo jamra connection closed.
Sedaj sem probal prebrat css file in je dobil namesto vsebine
kar <html></html> ven. Ocitno tole mountanje win sharea ni nabolj uporabna
zadeva. Vsaj kar se tice uporabe za web root.

Da razlozim moje zelje, mogoce ma kdo kaksno idejo kako to situacijo resit.
v windows omrezju imamo streznik na katerem tece apache in svn server.
Sprva sem za vsakega razvijalca pripravil share na sambi in ta share je
nato virtualni web za vsakega posameznika. Predno je zacel delati na
projektu si je checkoutal v poljuben dir na tem shareu. Ko je koncal je to
commital nazaj. Edina tezava, ki je nastala tukaj je izredna pocasnost
komande svn status, namrec doloceni projekti imajo tudi preko 5.000
datotek. Torej za vsak file mora narediti status kar preko share traja med
30 do 60 sekund. hkrati je tudi prenosa okoli 5Mbitov/s

Potem sem razmisljal, da to naredim obratno torej da apache pobira iz share
userjev. Namrec na lokalnem disk svn deluje hitro. Ampak se zaplete pri
zgoraj opisanem problemu.

Ali ima kdo kaksno uporabno idejo ali morda resitev za moj problem

 Uros

Tuesday, October 12, 2004, 2:26:13 PM, you wrote:

BKPN> Navajanje Uros Gruber <uros.gruber at sir-mag.com>:

> [...]

BKPN> Ko pogledaš v mozilli pot do slike. Kam ti pot kaže? Je pravilno izpisana?

BKPN> lp,

BKPN> Boštjan