mountanje smbfs win sharea

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Oct 12 13:33:59 CEST 2004

Mogoce to kje pise pa ne najdem ampak vseeno se mi zdi cudno.

Na windowsih imam recimo share z imenom www in mu na njemu so pravice za
nekega userja. nato na serverju nastavim smbmount s tem userjem. Ta mount
nato uporabim za doc_root apacheja, se pravi da lahko z apachejem, ki je na
serverju gledam strani na disku neke delovne postaje na windowsih.

Zdej stran pokaze vendar pa ni slik, mozilla pravi da image ne more
prikazat ker vsebuje napake. Prav tako ne potegne css fila. Pisem lahko
normalno iz serverja po teh mapah in berem tudi.

A je to normalno ali sem kje kaj sfalil.

 Uros