aminet 103 (sioltv) in licence

Rok r at rula.net
Mon Oct 11 11:39:33 CEST 2004

imam eno vprasanje kar se tice sioltvja... kot opazam, je na aminotu linux ter
busybox orodja plus seveda x server (nano-x) z kakim lightweight browserjem in
knjiznicami za mpeg dekodiranje...
linux, busybox, in verjetno tudi x server so pod gnu gpl licenco (ce jo prav
interpretiram, pomeni, da mora bit zraven end-user produkta zraven se source
koda). recimo.. na linksys wrt54g imam drug firmware, ker je izvorna koda javno
dostopna in ker so vrli programerji lahko naredl bolsi software...
zdaj me pa zanima ce siol krsi licenco gnu gpl ker mi zraven aminota niso dali
source kode? ce zahtevam source kodo, ali mi jo bi bili dolzni dat? kaj ce
zadevo peljem h kakem odvetniku?

lp, Rok.