[LUGOS] particije

Anze anze at volja.net
Sun Oct 10 22:19:34 CEST 2004

Zivjo!

Sicer si dobil ze precej odgovorov, ampak ce jaz prav razumem tvoj mail,
sprasujes, kako iz _ze obstojecega_ prostora na disku narediti windows
particijo pod Linuxom. Ce je to res, ne rabis nobenega resizerja, ampak samo
fdisk.

Fdisk brez problema podpira FAT particije, za NTFS pa bo moral kdo drug
odgovoriti (oz. poisci na netu).

LP!

Anze